presankter :P

justja jag fick ett jätte fint halsband föreställande ett hjärta av lisa och jessica. jessica sa något poetiskt när jag öppnade paketet men självklart så har jag glömt bort det. vi är post it-lappar beroende här och just då skulle jag haft en sånt lapp. Alltid är det nått man glömmer :P

facebook sa grattis idag och en jobbsökarsida skickade ett mejl även om det är atomatiskt så tyckte jag de va lite gulligt sådär :P haha carroT va också gullig som heter så på msn och jessica då :D nu vill jag ha mat å mysa lite :)

over and out 
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag ska nog göra det :D

2008-05-09 @ 18:37:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0