regn har aldrig doftat godare

idag har varit en ganska händelserik dag, som vanligt då. GICK ner på stan med lisa, kollade in lite färgaffärer för jag ska måla om mitt rum. coloramas personal är grymt trevliga. det är sånna människor som gör att man vill handla :P Jag och Lisa bokade även tid hos "våra" frisörer :P hehe den 4 juni kl 18.00 blir mitt hår aningens ljusare och KANSKE lugg.. får se.. om jag vågar :P

Efter det blev det en trevlig fika och en sarkastisk sväng förbi tygaffären. Mitt och Sannas riktiga dryga jag kom fram :P Stackars Lisa och Elin.. haha! Att vi ens har kompisar är ett under! Senare på kvällen blev det hockey hos sanna. Jag skulle viljat ha Leif GW Persson som kommentator tillsamans med drottning silvia eller möjligtvis magnus uggla (den gayiga verisionen som han är i filmen G som i gemenskap). Matchen skulle bli lite mer humoristisk då. Sverige vann ju och jag hoppas Norge vinner mot Canada. inte troligt men det skulle vara grymt skönt :)

Och till rubriken. Jag och Sanna gick ut med pärlis efter matchen och det doftade så gott.. nyrengad skog.. underbart! Annars brukar det typ lukta.. mask :P men inte denna härliga kväll :) Nu var luften fräsh och uppfriskade!

Snart kommer Rober hit och det blir förmodligen några bra filmer och en kopp varm choklad enligt tradition!

Ha det underbart, hoppas ni orkade läsa allt haha!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0