reklam för premieobligationer. lol

den går på fyran. såg den nyss. haha as rolig. de är typ en tant och hennes familj som är med i nått lottoprogram i tv också säger programledaren: Ja nu ska vi se om ni vinner en kryssning, sen öppnar han luckan och säger nej men ni får badsalt och handukar!! :) Blev du nöjd?  Nej det blev jag inte säger tanten besviket..

hahah ni måste kolla på den hahaha så rolig
Laddade mobilen nyss och tryckte igång den och hade fått många grattis sms såg jag :) Tack så mycket för dom blev jätte glad :) Hade även fått ett från söta Johan, inget grattis sms men blev glad endå haha :P

Nu ska jag fortsätta titta på sprängaren med Helena Bergström.. hmm kan Colin Nutley ha gjort den filmen OCKSÅ? :P hahah. De är humor de  :P

Jävlar nu piper mobilen igen, känner mig ju nästan poppis tror jag ska stänga av den i fyra dagar igen. man blir så glad när det piper så mycket samtidigt :P

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0