Sanna gör en Madde ;P

Våran kompis Madde är så gullig och bjuder på sig själv, ganska ofta :P Hon är en person som vill veta mycket. haha. Det man hör från henne är oftast: Jag vet att det inte går.. meen ... går det ? :P Därimellan har hon såklart en fråga som kan verka solklar men som inte alltid är det haha.. Kommer du på en fråga Madde så ställ den gärna :P
Har även en annan gammal vän som gärna frågar saker och jag ska inte nämna henne vid namn.. Hennes fråga var: Jag vet att det inte är såhär men Har negrer svart sperma? :P Hahah.. det var alltså inte Madde som ställde den frågan :P Hon vet nog bättre haha





Idag när jag och Sanna satt på bussen påväg hem från stan kollade hon upp på dom blågråa molnen som täcker himlavarvet och sa: Molnen är ju blåa eftersom vatten är ju blått .. eller?  Fast vatten kan ju vara grönt och så också.. det låter ju logiskt. eller ? Hon skulle googla det så vi får se vad hon kommer fram till :P Sen kom vi på att när det regnar så pissar molnen precis som vi måste dom tömma blåsan när det blir för mycket.
 
För er som är nyfikna redan nu för att få svaret kolla på http://faktabanken.nu/morkaregnmoln.htm

Till roberts kommentar: Helt rätt! :P

Nu ska jag sova lunch som en liten bäbis :P
Sen städa och göra rent åt fiskarna.. men de vet ni redan

over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0