själsfränder

idag kollade jag på det okända, två program i rad och i det andra handlade det om en tjej som förlorat sin pojkvän, han blev mördad. Hon bodde utomlands i vanliga fall tror jag men hon åkte hem till Sverige av en slump och då träffade hon en kille som hon klickade med direkt. Dom kände igen varandra fast dom hade aldrig träffat varandra tidigare.Hon beskrev dom som själsfränder.

Jag tror ganska mycke olika saker när det gäller alla människor man har omkring sig. ibland tror jag att man träffar folk av en anledning, att det är menat så och att allt är ödet. Jag och Sanna har pratat mycket om det där och vi tror iaf att vi måste ha levt tillsamans i ett annat liv. Kanske inte som kompisar kanske mer som en släktrelation, typ syskon kanske..De är så svårt sånt där.. finns så himla mycke man kan gå å fundera över. Men de jag tänkte berätta om var känslan man fick när den där tjejen i programmet beskrev hennes pojkvän och hennes relation. Den var så ärlig och riktig kändes det som. Dom var verkligen själsfränder! Jag tror inte bara man har en. för när man pratar om själsfränder tänker man nog direkt på kärleksförhållanden och sånt men de handlar om kompisar och familj också. Alla har nog varit delaktiga i ens liv fast på olika sett i alla ens liv. Gud va svårt de blev att förklara :P Sanna du fattar iaf :P Ja tror också att jag och Robert (min bror) har levt i tidigare liv, kanske som syskon då också iaf på nått sett. Oma man ska snacka om typ pojkväns själsfrändrar så har ja itne hittat den ännu iaf :P De tror jag inte iaf.  Nä nu har jag för mycket tankar och för lite ord så jag slutar nu :P

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0