sköra broar i sätra?

idag låg jag ute på studsmattan med täcken och kuddar och hade det så mysigt i solen sen så ringde lisa och vi bestämde att jag skulle komma över på en kaffe. På väg dit så går manöver små broar som vi har i sätra (gävle) och då tänkte jag att dom har broarna är aldrig utbytta vad jag kan minnas och tänkte att är dom verkligen att lita på?

Hos lisa drack vi som sagt en kaffe och satt å pratade lite sen drog hon till bussen och jag vandrade hemmåt. När jag är vid ica typ och ska över en bro får jag mitt svar på min tidigare ställda fråga. Broarna är inte att lita på, iaf inte om man är en stor vattentankbil från kommunen för bron hade gått sönder när tankbilen körde uppepå den så det var nån anna bil med lyftkran som försökte på bort den.. haha ska sluta fråga sånna där hemska saker iaf om man får svar på det så konkret :P Sen har jag tagit hand om mina bäbisar, dom heter Freppo och Ficus, ficusen är mangon. Ni får se bilder på dom om några månader :P

På onsdag bär det av till övik och Jessica :D längtar!


Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0