snöyra!

Idag har det varit konfirmation för min lillasyster och sen massor med tårta,kakor,kaffe och läsk tillsamans med släkten :) sen kom matilda och mammalena och hämtade upp mig och sen sanna. Vi åkte länge.. tre timmar eller mer. men det var najs :) Matilda är så duktig på att köra! Vi åkte till hedesunda och där var det snöväder.. marken var täckt av snö och det är maj. Jag låg fan och solade förra veckan och svettades och nu har vinterjackan kommit fram igen. Om vädret försöker ta igen all snö vi inte fick i vinter så funkar inte det. man brukar ju säga att det är aldrig försent men det där gäller inte för Mr väder. Pappa har okuperat min tv men snart ska jag sno tillbaka den för att se matchen mellan finland och sverige. Vi lyssnade på den medan vi åkte och märkte inte ens att finland gjorde två mål då.. helt sjukt. Sverige är trötta det förstår jag men nu måste dom lägga i sista växeln och slå finland. Fattar inte varför inte Tellan står i mål men det får jag säkert svar på senare.

Nu till projektet att sno tillbaka min tv.

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0