Söndag, solig söndag :)

Jag har suttit ute i solen, hela dagen, vi hade sol till kl 17. Sanna som bor några hundra meter ifrån mig hade inte sol så länge, tycker det är konstigt. Men solen gör väl som den vill antar jag.. och molnen med.

Hann med några bilder också, när solen försvunnit dock. Hade ju inte tid innan då låg jag och solade och fixade med mina små bäbisar, det är två växter eller dom är väll frön fortfarande men de är mango och nån hårig frukt. haha spännande är det!




                                                  



            

Piss kvalité i bloggen , men men sånt man får ta antar jag.

Over and out                  

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: krille

vilken fin blogg du har. vad betyder pawriktigt?

2008-05-04 @ 20:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0