Trevlig promenad

Har saknat mina och Matildas kvällsliga promenader! Vi pratade om allt och inget :) Gizmo var också med oss! vi gick även hem till Lisa en stund och snackade lite skit hehe. Nu kom jag och tänka på mina och Jennys promenader också .. haha räven Jenny :P fy satan va vi spang jämt. den där jävla räven ville äta upp oss jag lovar! haha.  Och efter promenaderna brukade vi gå hem till någon av oss och dricka varm choklad :) Gud va gott det var!

Och till mitt och Matildas största samtalsämne: Hur man kan fästa sig så mycket vid en person. Jag och Matilda har samma problem. Endel personer glömmer man bara inte hur man än försöker. Mer åren blir det såklart lättare och minnen bleknar. Men dom har endå alltid en speciell plats i ens hjärta och kommer alltid att ha det.

Damn va as trött nyss men blev pigg igen :P Ska kolla vad det är på tv och om inget bra visas så blir det en film! Imorgon åker Matilda hem till storstaden igen och vem vet hur länge de dröjer innan vi ses igen :( Ska fösöka ta mig dit i sommar. Jag är ju som sagt ledig varran helg iaf :)

Nu film eller tv! Ha det underbart allihopa, det har jag :)

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack tack :) go morgon på dig!

2008-05-19 @ 07:40:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, jag vet! Jag tänkte på det häromdagen faktiskt. Det skulle inte förvåna mig om den jäkeln finns kvar och "hunts us down". Haha! :) Men du vet, att snart så blir våra promenader av igen. För jag ska banemej vara bosatt i Gävle innan det här året är slut :P

2008-05-19 @ 11:04:40
URL: http://jennyhagman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0