Tvättstugan

Grattis Persson, du tror att jag har glömt bort att du fyller år va? haha icke jag är bara fattig och har inte pengar på mobilen så har inte ringt och grattat dig men jag gör det här hehe :)

Haha Katta hur hittade du mig? :P Nej ingen kan vara anonym här.. hahah
För er som inte vet så är Katta tjejen jag jobbar med :)

Va nyss hos Sanna sen svängde jag förbi tvättstugan där mamma var och jag var tvungen att visa hur duktig jag är på jobbet så jag tog fram borsen och började sopa :P haha .. Hon lärde mig att vika lakan idag så nu kan jag de :P
 
Nu lyssnar jag på Ted Gärdestad och ska snart sova för att vakna pigg och glad och för att äntligen ta reda på huruvida kängurubäbisar hoppar lr ej :P Big mission de där!

Sov gott ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: persson ;p

haha, tack tack
;D

2008-05-29 @ 20:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0