Vi gör val i livet, hela tiden

Vi väljer om vi vill må bra eller dålig. Så tror jag. För mår man pyttelite dåligt, fysiskt som psykiskt så tänker man på det och koncentrerar sig på det och då förvärras det ju. Positiva tankar gör så otroligt mycket!! Och nu när vi kommer in på positivetet måste jag nämna furuviksparken (nämnde de i förr förra inlägget också)  det är en så positiv plats, alla är så trevliga och engagerade inom sitt område :) Man bli så glad!

Fick nyss sms från croupier Erik som satt på en krog och jobbade och skrev att dogge doggelito ska spela där och sen skrev han: God have som mercy on me! haha sen tyckte han att jag skulle komma dit och vara trevligt och det hade jag jätte gärna gjort om det inte vore så att jag inte har pengar just nu och min enda (förtillfället) inkomstkälla är i stugan :P haha

Nu till tv:n :) Ha det underbart, för vetni det har jag :D

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra kväll :)

2008-05-24 @ 23:11:05
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0