för det regnar här i sthlm idag...

Just nu sitter jag nedanför sängen i Matildas rum och bloggar medan resten av familjen fortfarande är förtrollade av John Blund. Han glömde visst mig :P Eller så gav han mig bara sovpullver för tre timmar, men det gör inget för jag är hyffsat pigg. nästan!

I skrivande stund är klockan 06.10, det regnar ute och som ni kanske förstår är jag fortfaramde i storstaden! Jag hoppas AnnaLena vaknar snart så jag kan hinka i mig kaffe för jag ska nämligen rida en sista gång idag och jag vill ju inte gärna somna på hästen :P As roligt att rida!! Hästen är så snäll och lyssnar och gör som jag vill hehe :) Idag kära Gävle kommer jag hem igen. Kan inte fatta att jag varit borta snart två veckor.. eller är det mindre? eller mer? Ja vet inte riktigt men tiden gick otroligt fort här och jag har haft det så trevligt så! sthlm blir inte länge utan mig :P haha

Jag sitter ivrigt och lyssnar efter om någon ska vakna här med det enda som hörs är datorn, regnet som smattrar på fönsterbläcket, bilar som kommer och går och några grannar som är uppe före tuppen! Justja jag ska lifta hem med min nyfunna kusin Daniel som jobbar här i sthlm men bor i Gävle :) de ska bli najs!
Katta ja kommer hem oroa dig inte :) och om inte annat ses vi nästa vecka!

nej ska krypa ner i sängen och lyssna tills någon vaknar haha, hoppas det blir snart!
Nästa gång vi hörs är jag i Gävle!

Tills dess kära läsare, ha det underbart :)
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0