Gävle gävle :P

nu har ja varit i storstaden en vecka men de känns absolut inte, ja trivs här.. hemma verkar dom saknar mig iaf :P haha Linnéa (min lillasyster) hade sagt till mamma att ja inte ville bo hemma att de va därför jag var här så mamma var lite orolig :P haha klart ja vill bo hemma men nu hälsar ja på här ett tag och de går jätte bra!

Justja ja är så glad mina älskade Martina Haag böcker ligger hemma på köksbordet i Gävle och väntar snällt på mig, dum som jag var berättade jag det för Mia som kommer sno dom av mig nu :P haha

Aja nu är det tv och snart god lax som gäller!

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Katta

Åk hem! Saknar dig =(

2008-10-14 @ 00:37:42
URL: http://blog.punkslyna.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0