hel skum

idag så vände mitt humör från ganska glad till helt inte bry sig om någonting. skit skumt var det och lite så känns de nu, inget spelar någon roll. Jag kan inte fatta vad det är heller för jag mår ju bra haha .. as drygt. det brukar ju hjälpa när jag skriver av mig lite men själva grejen är den att jag inte vet vad jag ska skriva. Jag är inte glad och inte ledsen. och om inte det vore nog så är jag as rastlös. men de kanske jag skrev förut.. Mitt minne suger. Kommer inteihåg vad jag säger längre. Kan berätta samma sak för Mia typ 3 ggr på raken och inte veta att jag redan sagt det. Tror jag behöver sova och vakna upp imorgon glad, pigg och heelt heelt utvilad och med ny energi och inspiration för att göra något roligt vad man nu gör här i Gävle :P Kanske kan våldgästa nån, men vem? .P

Mitt akvarium ser ut som helvete. Nån som vill komma hit och städa det åt mig? :D haha skulle vara väldigt snällt för jag orkar verkligen inte och kommer inte göra det på flera dagar. Tror att Gävle och sthlm är i olika tids zoner så jag har drabbats av jetlag :P hahha

nej de var allt nu måste jag sova innan mitt huvudsprängs

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0