Jag kan också vara klantig :P

Haha lungt de Jessica :P

Imorgon ska jag och Katta jobba, de ska bli så skönt å komma tillbaka till "våran" underbara park och såklart träffa Katta igen och våran heelt underbara chef :) Har laddat upp med många luncher nu, köpte en längd pizza på ikea så nu behöver ja inte laga mat :P


Idag när jag cyklade hem från Madde efter en trevlig tv kväll med tjejerna så kan jag antingen cykla över en jätte hög trottoar eller vika av cykelbanan för att sen köra ut på bilvägen. Jag valde alternativ nummer två. Jag kollade runt efter bilar och såg en bil som kanske skulle svänga in där jag skulle svänga ut på vägen så jag bromsar in på pappas ohyggligt stora herrcykel och precis när farten på cykeln har tagit slut känner jag att jag sitter fast. Min halv långa höstjacka har fastnat under sadeln och för att inte se allt för klumpig ut (det kunde ju varit hetingar i bilen som kanske skulle svänga :P) så försöker jag sakta men säkert kliva lite åt sidan samtidigt som cykel och jag ramlar neråt backen. Som tur var ramlade jag inte helt men det kändes som om mina höftben (?) låste sig men jag reste mig fort och kollade mig omkring sen cyklade jag iväg :P  

De va allt för mig just nu!

Ha det underbart!
Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0