Magnus Betnér i Gävle :D

först måste jag berätta om dagen. sista dagen i furuvik :( Jag och katta stämplade ut oss sen tog vi elbilen och åkte en sista raggarsväng i parken och sa hej då till alla djuren. Vi märkte även hur sjukt stora kamelerna är :P haha sen så klappade jag getterna.. en gång, ja tror dom bitts lr stångar mig så jag dör :P hahha men de är framsteg att jag gick in.

Och nu till årets förmodligen största händelse :D Magnus Betnér! Jag ska vara snäll och bespara er allt jag skulle kunna skriva om kvällens show, det skulle nämligen bli flera flera sidor plus att det kanske finns eller det förmodligen finns massor med människor där ute som inte sett showen ännu och vill kunna sde den utan att veta allt redan Och för att jag inte orkar sitta här å skriva ner allt :P

Det var helt underbart iaf och han måste tyckt detsamma om oss (publiken) för han kom ut flera ggr och körde en halvtimme över tiden! Men vad kan man förvänta sig av oss? världens underbaraste publik :P haha Han var grym bra rakt igenom hela showen och jag måste verkligen rekomedera er som inte sett de att boka biljetter nu för faan dom är nog slut men har ni tur så finns det någon extra biljett i ett hörn eller så. Justja Katta var så grymt snäll och tog han autograf til mig.. vet inte varför vi gick så fort därifrån och missade när han gick ut igen men så är det :P Jag skulle ju gärna gjort det själv och få träffa han å så men det får bli nästa gång!


Hahah för att inte säga för mycket så bespar jag er detaljer och sånt men kan säga att cocktailparty har fått en helt ny innebörd ! :P

Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0