noll insperation.. damn!

Jag vill hitta något roligt och intressant att skriva om!! damn vart har min insperation tagit vägen? Ja kan ju tycka att något inlägg har varit skit bra sen är jag riktigt nöjd över det ett tag men nu då? Det händer inget spännande längre, inga roliga saker från tidningar att skriva om, ingen som gjort bort sig.. inte ens jag.. fan! :P Jag måste hitta på något meningsfullt att göra känner jag. Läste Kattas blogg nyss och kom på hur jäkla aretslös jag är .. gaah ja får ångest nästan! Fast inte så mycket över att jag inte har jobb det är mer det att jag inte vet vad jag vill göra i framtiden som gnager sönder mig.

Kan det inte vara så att när man föds på bb så blir man ihop kopplad med en liten kille som man blir jätte kär i när man blir stor och han blir jätte kär i mig och vi har det as bra!! förutom att dom ska koppla ihop en med en partner ska dom även sätta en liten lapp där det står vad man ska arbeta med och sen när man blir större så trivs man as bra på de där jobbet och hela livet är bara underbart!! SNÄÄLLLAAAA!!!!!

snälla GUUUUUUUUUD GE MIG INSERATION NUU!!

Shit ja borde verkligen inte blogga såhär sent, min förkylningen blir inte bättre och ni blir inte klokare av att läsa det :P men i grund och botten skriver jag ju för mig själv och blir ju självklart jätte glad över att ni orkar läsa haha ;P

Nej tack och hej !

Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0