rapport från storstaden!

Jag befinner mig just nu Stockholm. Kom hit i söndags kväll/natt och vet inte riktigt hur länge jag stannar. Jag trivs här :) Idag har vi varit i Skärholmen och shoppat lite! Sen åkte vi till Mahuldas hästar och tog in dom och nu sitter jag här. Ikväll är det desperata hemma fruar, mjukis brallor, massor med popcorn chips och läsk som gäller :D As najs!

Jag ska ta mig till mormors grav någon dag och hälsa på henne lite hade jag tänkt :) Sen så vet jag inte. Men vi kommer alltid på något skoj :) Nu ska jag till tvn, ni fick en kort uppdatering här eftersom jag förstår hur ni har gråtit och slitit er i håret när ni sett att min blogg inte uppdaterats, men oroa er inte, det lär inte dröja länge tills nästa inlägg!!!!


Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0