south park!

Klockan är nu 03.28 piiiip och jag är piggare än alla nattugglor i sverige .. tillsamans!! Har läst ganska många sidor i min bok nu, den tar snart slut. Jäklar va snabbt jag har börjat att läsa. När det var typ tester i skolan förut var jag typ segast men nu jäklar skulle lärarna se hur ultrasuperas snabbt jag läser! ska inte tvinga mig själv att sova för då blir jag bara stressad. Ja får väl klunka cola och kaffe imorgon, kaffe innan jobbet och cola på jobbet så jag håller mig vaken. Ja sov ju länge idag, till 13.00 tror jag det var, klev upp strax efter 14.00 tror jag så där har ja ju några timmar till godo (?) ska upp sju imorgon men min kropp behöver nog inte såå mycke sömn jag kan tänka mig. de tar jag igen imorgon kväll när jag somnar PRICK kl 22.00 :D Fan att south park och alla andra bra program går typ 03.10 på nätterna :P

haha nu tillbaka till min bok och south park på tv, funtar på att göra varm mjölk.. de ska hjälpa så man kan sova har ja hört.. själv blir jag bara pissnödig :P men ja får väl testa inatt igen hah!!


Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Katta

nice Ylva! Det betyder att vi kommer va lika döda båda 2 idag. vilken tur. undra om vi får mycket gjort. ;P

2008-10-23 @ 07:48:36
URL: http://blog.punkslyna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0