Vackert!

helgen har varit full med roligheter och överraskningar. I fredag var jag på 60 års fest, min farbror fyllde år och där fanns det kusiner jag inte ens visste att jag hade haha så det var skit roligt att träffa dom :) Våran släkt är inte skit bra, egentligen riktigt riktigt dålig på att träffas men de ska vi ändra på nu :D

I lördags var det kräftskiva med hela familjen i stugan. de va la najs hehe!

Såg på lilla melodifestivalen och Linn Eriksson (vinnaren) va ju riktigt bra faktiskt! Tror låten är till hennes kompis som tog sitt liv :( Men den är fin och även fast det kan låta falsk så gör inte det något för det är den största charmen i den här låten tycker jag :) Man får bli blödig när man hör den faktiskt hehe!

Linn Eriksson- En sång från hjärtat!





Ikväll, eller snart ska jag till storstaden sthlm med Mahulda, MammaLena och deras hundar. Vet inte hur länge jag ska vara borta från Gävle men ett tag iaf :)

Hörs sen!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0