Äntligen ny färg!!

Dagen började stillsamt i mitt rum ungefär kl 8 imorse när pappa frågade om jag inte skulle jobba. Jag förstod inte vad det var för tid eller någonting men tydligen så fick jag fram nå¨gra ord som var bekripliga och pappa lät mig sova vidare. Kl 10.00 ringde klockan, ja snoozade en halvtimme innan jag gick upp å fräschade upp mig, klädde mig och borstade tänderna för att sedan gå till bussen. Jag, Katta och hennes syster gick till arbetsförmedlingen för att söka jobb, dom hittade ett men inte jag. Sen lunchade vi på stan och drog in på djuraffären sen gick jag nöjt iväg till frsören!! ÄNTLIGEN!! Jag klippte mig ganska kort.. till axlarna för att de andra håret ska hinna i kapp och de ska bli tjockare plus att dom klippte lite på min lugg, jämnade till den. Färgade det mörkt mörkt brunt med lite röd nyans och la i några grymt röda slingor!! Är så nöjd :)

Ikväll ska jag hem till Michelle och dricka lite sen blir det krogen! Va evigheter sen nu :)

Nu ska jag umgås lite med Tristan och Mia!
Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0