BIG NO!

nu har jag suttit och snokat i min egen blogg lite och shit vad jag såg saker nu som jag inte tänkt på tidigare, farliga saker. nästan så farligt att de är dags att lägga av :P lr ändra nisch. om jag ens har någon nu. Jag skriver om allt och hoppas att det kanske finns en pytteliten röd tråd någonstans i min bloggskog. fick nästan en hjärtattack.. :P omg :P

nej de va allt, ps. johan låssas dissar mig :P de är kul hah
Nu ska jag läsa lite ur min bok och bli positiv igen :P känner för mycket ironi nu haha ska kolla på tv samtidigt,

(är det mer än fyra lipgubbar i ett och samma inlägg är det kris )

Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vet inte. Fika kanske? :)

2008-09-02 @ 21:23:49
URL: http://jennyhagman.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kom till Övik nu, jag saknar dig! Och alla andra också ;)

2008-09-02 @ 23:01:30
URL: http://jessicawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0