:D

haha jag mår så värsta bra! Tror Michelles bok gör underverk haha :) Allt känns skit bra :)

Imorgon ska jag in till furuvik och jobba lite. ska städa ur cirkusen och så :) Men de ska bli najs, sen ska jag hem till Robert och titta på den underbara serien Lexx!! Jag kom på att jag vill dricka drinkar med Andree nu haha, har ju inte hunnit de ännu men snart så :D
________

Du är också en pajas :P hah (inte Andree :P)

Nu ska jag tillbaka till Mias soffa, glo lite på tv å sen sova!

Ha det underbart allihopa!!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Päron fjärt

Tack så mycket, eller vad ska man säga åt mamma? Haha! Tack tack :P Fika snart? :)

2008-09-02 @ 14:31:45
URL: http://jennyhagman.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0