det här med svartsjuka

förut tyckte jag inte att det var något fel i att vara svartsjuk. Jag tyckte det tydde på att man brydde sig om exempelvis sin pojkvän. Jag har alltid varit grymt svartsjuk, tills nu faktiskt. Jag har börjat tänka om. Svartsjuka är inget som ska höra till förhållanden. det är man för man är osäker, inte för att man tycker om sin partnet. Ja menar inte att om man är svartsjuk så är man inte kär. Jag menar bara att man ska inte behöva vara svartsjuk, ingen ska det. Jag har kommit på vad som tar bort svartjuka. Tillit till sig själv och andra fast först måste man börja i botten, man måste höja sin självkänsla. Höjs den så höjs självsäkerheten och så småningen om tilliten! Allt hänger ihop så smart när man börjar tänka efter :P Tror det här med att min svartsjuka är borta beror på Jessica och Jennys "sekt" :P haha jag har inte ens haft "möte" med dom och jag är redan mycket gladare och mer positiv till saker och ting! haha! Tack tack :)

Nu ska jag försöka reda ut konstiga missförstånd på msn, kommunikationsfel i en koversation :P men så kan det bli ibland och då får man lösa det!

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jävlar vilken förändring :) Snart kommer du och ´då ska vi bli ännu mer äckligt lyckliga :)

2008-09-04 @ 23:28:01
URL: http://jessicawe.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, jäklar vilken inverkan vi måste ha på varandra ;P

2008-09-05 @ 12:15:38
URL: http://jennyhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0