en "vanlig dag" på jobbet :P

Jag och Katta ÄGER :P Vi har verkligen humor-på-jobbet!! Vet inte riktigt om ja ska berätta allt vi gjorde idag :P en sak kan ni få höra. Eftersom jag och Katta va så grymt apsega å trötta idag var vi tvungen att åka en raggarsväng runt parken, Katta höll gaspedalen i botten medan jag fick styra, och de är inte de lättaste i den där parken för de är svängar över allt, gupp och massa träd som vi kunde flygit in i .. haha ja fick köra lite omvägar när jag fegade och inte ville köra i dom värsta guppen!! De kanske inte låter as roligt men jädrans va vi garvade och det var as roligt faktiskt haha!


haaaaaaaaah igår rymde en alpacka :P dom "kan inte" gå i vatten men den gjorde det, fast den stack inge lågnt men de va roligt endå :P Ja tror nog dom flesta djuren kan ganska mycket bara dom vill.


Hmm de va nå mer jag ville berätta för er men vadå? minns icke!!

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Katta

Stolen va bättre! :P

2008-09-19 @ 00:41:48
URL: http://blog.punkslyna.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0