fika på stan, eller? :P

ikväll åkte jag ner på stan för att ta en mysig fika med Jenny och Lisa! :) Det var najs!! Jenny frågade om vi inte skulle ta en liten krogrunda någon dag och föreslog en onsdag, sen frågade hon var det var för dag idag och vi kom fram till att det är ju fasiken onsdag. Så Lisa jag och Jenny drack snabbt upp våran dricka från fiket och drog iväg till Klubb Kobra. Där rann drinkarna ner fort som fasiken. Vissa mindre goda men vi kom fram till att nu har vi testat dom och behöver inte köpa dom igen :P Tror vi börjar bli gammla eller något för vi drack väldigt mycket men inte blev man någe rund om fötterna för det eller. Känner mig mest seg och aningens mer skrattig än vanligt, men inge mer.

Och nu sitter jag har, ganska partysugen faktiskt :P Men ska väl dra mig mot sängen snart. Först ska jag prata med den otroligt trevliga och ironiska Mr M. !! Han ligger nästan i samma klass som mig och Jenny när det gäller att vara sarkastisk och det är alltid najs!! :P

Haha ha det underbart!
Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: MR m

vilken fin blogg du har!

2008-09-03 @ 23:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0