Godmorgon kära sverige :)

Idag råkade jag vakna lite sent, och eftersom jag var tvungen att gå ner till atomaten och ta ut pengar OCH göra matlåda på morgonen så ringde jag Katta och frågade om vi inte kunde ta nästa buss och det va heeelt lungt :)

Igår städade jag och katta ur ett ställe som kallas fiskelägret i furuvik. Vi kom på att ska vi vara riktigt effektiva så behöver vi nog musik. Vi hittade en cd spelare, eller snarare en bandspelare. Det stod cd, radio och tape men det fanns ingen cd :P haha iaf så hittade vi två band. Vi började med dansbandet och vi städade riktigt bra, eller hur Katta? :P haha sen kom äventyrens äventyrsbans fram. Tintin!! haha . Det var alltså en saga, som ska lämpa sig för barn men jag vet inte ja :P Dom skjuter hej vilt och snor varandra fetisher, vad nu de ska betyda, snuskigt lät det :P haha Men vi garvade arslet av oss till tin tin, vi får de vad den här dagen bjuder på för äventyr!!

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0