Härlig dag :)

Idag var jag in och jobbade en stund men de va najs :) Kollar egentligen på tv nu men ja tänkte att en snabb bloggningen hinner jag med :P

Ska få varm mjölk av jocke sen ska jag bädda ner mig i min säng, äta massor med mjölkchoklad å tända alla mina ljus och sen bara glo på tv!! sen ikväll är det filmkväll hos Göran med flickssen :D

Min konstiga koversation igår, eller inte konstiga de var mer lite brist i kommunikation :P men iaf så har den inte löst sig. jag fattar fortfarande nada och skulle vilja ha det där uträtt. kanske löser sig ikväll! Saker och ting brukar ju ha en underbar förmåga att lösa sig till det bättre så :)


Ha det underbart
Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja, vad bra att vi ses :D Lova mig att du kommer, annars kommer jag och hämtar dig :P

2008-09-05 @ 16:28:45
URL: http://jennyhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0