härlig powerwalk med Lisa!

idag har jag handlat förhoppningsvis allt inför kräftskivan på lördag :D Det kommer bli så najs!! Efter det satt jag hemma och slö tittade på tv men sen drog jag till Lisa för att se deperata hemmafruar! När jag kom dit så hade hon börjat spela in de så vi kunde gå våran promenad och sen titta på progammet! Jag vågar nog nästan påstå att det blev en knapp timmes powerwalk hahah :P Vi är så duktiga så!! Man känner ju hur otroligt mycket kondition man har.. not!! :P Får träna upp den..

Nu ska jag beställa lite böcker.. två! Martina Haag första böcker måste jag bara läsa, hennes tredje (Matrina-koden) var ju grymt rolig så jag förväntar mig att dom föregående två är lika, om inte bättre :)

Imorgon är kanske sista dagen på jobbet, och de ska väl bli skönt att få sova ut ordenligt och så fast jag kommer sakna det. För Det kommer kännas konstigt att inte dra på sig furuvikskläderna, sätta sig på 501:an och åka till jobbet! Vem ska jag dryga med hela dagara nu då Katta hade du tänkt? :P damn haha... Imorgon är det Magnus Betnér som gäller för hela slanten och jag har planerat att garva arslet av mig tillsamans med mina vänner :D .. Garvar redan :P


haha nu ska jag sova, eller justja köpa böcker var det. sen sova!

Ha det underbart nu :)
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0