Helt tomt...

Jag vet inte alls vad jag ska ha för rubrik, så den får stå tom tills jag skrivit klart.

Gårdagen var helt helt konstig, annorlunda och inte alls vad jag förväntat mig. Det började med förfest hos Michelle. Där var Michelle, Jag, Sanna, Madde, christian, nån Linda och anna lena. Sen kom Kristoffer. Vi drack goda drinkar, skrattade, skrattade lite till :P Sen tog Michelle fram champagnen och alla blev bjuda på ett glas innan det bar iväg ner på stan för att göra den osäker.

Vi hade inte lång väg att gå och när vi var framme var kön inte jätte lång. Så vi kom in fort och kastade in jackorna i garderoben och gick sen mot baren. Alla andra sprang mot dansgolvet medan jag och sanna satte oss ner och drack upp de vi hade i glasen. Sen joinade Christian oss. Vi kände för att lära känna nya människor och sa att vi skulle sätta oss vid olika bord där vi inte kände folk och bara snacka med dom och ha en rolig kväll!

Vårt första och faktiskt sista bord var hos en kille som hette Elfie. Han kom från Kina men studerade här i sverige. Han tyckte om Sverige och ville ha jobb här efter utbilningen. Efter en lång stunds pratande gick vi till övervåningen. Där var det ett band som spelade men jag var sugen på öl så jag satte mig i baren. Där var jag fast resten av kvällen med trevligt sällskap. Sen kom våran kines vän och jag kände att vi var tvunga att fråga vad han tycker om att Kina censurerar i stort sett allt som är dålig för eller om kina :P Han såg lite förolämpad ut ett tag men sa att han inte brydde sig alls :P

Alltså jag suger på att korta ner i historier.. så ja vet inte hur mycke mer jag ska berätta.. Vi träffade en kille som hette Pierre. Och alla drog hem till Michelle på efterfest. Det visade sig att Pierre varit med i programmet Det okända som går på tv4+ ibland. Jag trodde inte att han var så duktig men sen började han berätta för Kristoffer när kristoffer fyller år, vilket år han föddes, vart han bor, vad han heter i andra namn och massor med saker från hans barndom som han omöjligen kan ha vetat.. Så det var tufft.


Förmodligen har jag missat att skriva det mesta om kvällen nu men det här räcker gott och väl :P

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker inte att du behöver korta ner, jag skulle gärna läsa om allt in i minsta detalj ;)

2008-09-29 @ 15:06:53
URL: http://jessicawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0