Hur undebara får man vara?

haha bra Katta att jag det gjorde dig glad :P


Mina vänner är dom bästa i hela världen!! Jag hoppas dom förstår det :)

Dagen började med klassisk musik,  tända myslampor och positivt tänkade :)
Sen åkte jag ner på stan och kollade affärerna med Jenny sen tog vi en underbar fika, Tack för den Jenny :) Efter fikan åkte jag till Kristoffer för att lämna lite grejjer och hämta min matlåda och det restulterade i ganska mycket vindrickande eftersom han vunnit rödvin på jobbet och spelande :P jag har kommit på att min simultalförmåga i spel SUGER!! :P Men man kan ju inte vara bra på allt :P efter att vi blev fullare å fullare tvingade jag med mig honom till Madde där det var party på g och lekarna jag berättade om igår :) Jag och kristoffet SÖG där också :P men jag får faktiskt skylla på vinet haha! Var för trött för krogen men dom andra drog ner och jag hoppas dom har roligt :)

Imorgon blir det filmkväll med min lillasyster som tycker att jag varit hemma för lite den senaste tiden så de ska bli najs :) en lugn och härlig kväll full med svullande utan ships och läsk! eller motorstänger och gurka, de beror på humöret :P

Ha det underbart!
God natt!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Namn hit, och namn dit :P

Mår du bättre idag, vännen? :) Du såg lite sliten ut där på slutet. Haha!

2008-09-13 @ 16:48:42
URL: http://jennyhagman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men skönt det i alla fall då :) Jag vet inte vad dom andra ska göra ikväll faktiskt. Men jag ska plugga inför ett läxförhör imorgon. Så det blir tyvärr inget gävle för min del idag :P

2008-09-14 @ 13:32:02
URL: http://jennyhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0