ikea, billigt?

Ikea är en spännande affär tycker jag, dom har billig priser, eller? Kan nån då förklara varför det då blir så dyrt varje gång jag handlar? :P Såhär tror jag va, dom plockar isär alla deras saker i molekyler, ungefär, sen säljer dom prylarna "billigt". Fan vi skulle köpa en lampa där idag och man måste verkligen köpa ALLT i smådelar som ska vara i en lampa. snart får man väl blåsa glaset och sätta i eldtrådarna som sitter i glödlampan, eller varför inte svetsa ihop en egen kastrull :P

Nej de va mitt klag för idag :P haha annars har dagen varit bra och jag har ritat Roberts vardagsrum och de kommer bli as snyggt!!

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0