inrednings sugen!!

Jag har alltid tyckt om att inreda, sy saker, göra om och göra nytt! vara kreativ :D Och därför blir jag så otrligt glad av att kolla på från koja till slott och se att det är min favorit inredare där :) Man blir full av energi när han springer runt och lever ut sina ideér å är helt lyrisk över resultatet! Att ha en bild i huvudet och sen förverkliga den och se att det blev precis som man tänkt sig om inte bättre är helt underbart! Satt och kollade in mitt rum och damn va nöjd jag är :D haha!! Nu ska jag bara sy min klänning som jag ritat och den kommer bli så fin!


Justja kom på att jag borde gå nån sån inriktning på högskolan, nån kreativ!

tillbaka till tvn nu
Ha det underbart

Over and out!!
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Carrolajne

Sjukt inredninssugen jag med!!

2008-09-09 @ 07:28:32
URL: http://california.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0