Linda och nordman @ furuvik :D

Nordman lyssnade jag jämt på när jag var liten. Jag och pappa kunde sitta flera kvällar i rad och lyssna och sjunga med i hans sånger :) Sen hade han spelning på cityfesten för flera år sen när jag var liten och då åkte jag och pappa ner och kollade ! Fast nu iår har jag missat alla hans spelningar han haft i Gävle, vilken var två :P Men idag när jag kom till jobbet blev jag så glad för att han skulle spela idag så jag äntligen kunde se honom :) Sen att Linda Bentzing (?) var där var ju också najs. Jag och Katta stod med parkvädarna och sjöng med i hans sånger. Dom varvade scenen med varrann låt så spelade nordman och sen Linda fast ja tror nog Nordman fick en låt mer :P haha men som sagt det var najs. Nu ska jag sova och ladda upp inför morgondagen som jag ska göra det bästa av :) Kommer bli grymt mycket folk men jag ska ha kul endå :)

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0