lite klassiskt, lugn och ro :)

Mia, Marblan och Tristan kom hit idag. det blev snabbt väldigt stojigt så jag, Mia och Tristan begav oss ner till min lilla oas, mitt sovrum :) Jag tände alla ljus jag hade i rummet, tryckte igång en (eller tre olika) skivor med klassiskt. Inte någon speciell utan de va en skiva för all your mood som det stod, haha! Sen efter det tog jag ner mammas alla inrednings och trädgårdstidningar och verkligen sträckläste, Mia garvade sig halvvägs igenom Martina koden som hon förövrigt gav mig i julklapp, hon kommer nog ångra att hon gett bort den .P haha Jag har känt lugn i mitt rum förut men nu var det sådan skillnad på övervåningen stoj och härj och källarens verkliga lugn. man kunde nästan ta på skillnaden. Som dag och natt, sommar och riktig vinter! Helt underbart, så nu efter timmars och åter timmars läsning är min hjärna helt slut! Men inte slut på idéer för det, lyckades kläcka koden på compact living hemma hos Robert och det kommer nog bli riktigt riktigt snyggt när visionerna blir till verklighet :)

Nu har Range gjort choklad uppe som vi ska dricka till första Mumien filmen!

Ha det underbart :)
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0