rensa!

de är mycke ja måste rensa bort, på datorn för att kunna ta emot skit snygga bilder av Madde som jag jätte gärna vill ha och måste ha!! sen är det massor och återigen massor med gamla datorprylar som äntligen ska få åka till återvinningen. Maddes familj ska dit idag så jag skickar med dom nån kasse av vårat skit också :P haha men de måste bort och vi kommer aldrig iväg dit och gör vi de är bilen full med annat så vi glömmer påsen hemma och när vi står där och ska slänga funderar vi över vad vi glömt.. och då kollar vi på klockan som är för mycket och eftersom det inte är våran bil vi har (den gick sönder för ett bra tag sen) så måste vi åka och lämna tillbaka den där vi lånat den och hinner inte slänga nått denna gång heller. gaaah

Nu hoppas jag att Mia ringer mig så vi kan hämta mamma i stugan och jag kan börja sätta upp lite roliga grejer i taket kanske dekorera borden, vi ska ha en sen kräftskiva för vi har aldrig haft det :)

Mia riiiiiiiiiiiiing!!!!!

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jessica

Uppdatera oftare! :)

2008-09-24 @ 12:24:51
URL: http://jessicawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0