rent och frächt!

ja kan absolut inte stava till frächt, tror jag :P haha snart är städningen åt mina otroligt grymma fiskar genomförd ska få över dom sista fiskarna som vägrar komma med håven (?), dom är så nochalanta och tänker att dom är bäst i hela akvariet :P särskilt en som inte alls bott där länge, han är lite större än dom andra och biter och dissar dom hela tiden, han tror att han är kung men de ska di bli ändring på. Om han inte är snäll får han flytta upp till vårat 300 liters akvarium med massa växter, alger och typ bara svärdbärare :P MOHAHAHA imorgon ska jag hämta nya bäbisfiskar också, små guppis!! haha :) blir as najs.. ni ska snart få se en bild på en grej jag satt ner i akvariet men ska städa klart först


hörs snart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jennnyyyy

I can help you with that, my dear! :) "fräscht" :D

2008-09-19 @ 15:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0