terapi samtal kanske? :P

Nu borde jag antingen tvinga hit Jenny eller Jessica och snacka lite vett i mig för snart så exploderar min hjärna eller imploderar, man vet aldrig vilket och det är iochförsig spännande :P Eller mina vänner så läser jag den underbara boken. Lyssnar lite på cat stevens nu så blir allt bra också haha. Man ska helst sitta i ett kök och käka frukost och lyssna på the best of cat stevens :P haha det var så han introducerades i mitt liv.  Jag satt hemma hos en gammal kkompis, och ja jag stammar alltid på just det ordet av någon skum andledning, och käkade frukost när jag fick höra honom. Hade självklart hört låtar som the first cut is the deepest som jag förövrigt inte kan ta lika seriöst som förut eftersom någon använt den i en otroligt rolig sketch... eller så var det i simpsons, sen hade jag ju självklart hört wild world men aldrig fattat riktigt vad den handlade om.. men det visste min vän google :P

Ni minns den där konversationen jag snackade om förut? Det har snart löst sig och jag är så glad, inte riktigt idag men snart :)

Nej fan nu måste jag lästa boken!!!!


Ha det underbart :)
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är bara att ringa om du vill ta en fika och tjöta lite :b

2008-09-09 @ 11:33:45
Postat av: Jessica

Hahah, jag lyssnade på Cat Stivens när jag läste det. Jag tror att ödet försöker säga oss något nu :) Jag misstänker att det är att du ska komma till Övik fort som fan :)

2008-09-09 @ 12:34:18
URL: http://jessicawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0