Vad är problemet?

Jag är så grymt grymt grymt grymt irriterad och arg, det kokar och jag har ingen som helst aning om varför. Jag har satt på lugnande musik, tänt massor med ljus, andats djupt, haft det snyggaste fejkleendet jag kan men det funkar inte. ja kan inte förstå vad det är, förutom att jag är smått irriterad på min lilla syster, ingen aning om varför heller. men as drygtiaf.så jag tänkte att om jag skriver av mig lite så kanske det går över och mina fiskar (som jag började städa åt) slipper ha halva akvariet utan vatten och fullt med skit i de.. har till och med kört med goooosfraba, ni vet från anger manegment.. de funkar INTE kan jag meddela folket! 

känns inge annorlunda ännu.. vad är de för feeeeeeeeeeeeel???? aaaaaaaaah :P Jag som har varit glad så länge nu kan de få fortsätta snälla? :D .. tror de funkar med fejksmile i bloggen också :P

Over and out 

de börjar lätta :P 
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Katta

Lägg av Ylva! Va sa jag om fejksmile? Bara bluff! :o

Din tur att va tjurig imorrn då och min tur att städa ? :P

2008-09-17 @ 21:49:06
URL: http://blog.punkslyna.com/
Postat av: Jessica

Jag ska fixa till det där genom hjärnskrynkling när du kommer hit :)

2008-09-17 @ 23:41:15
URL: http://jessicawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0