Vart tar tiden vägen?

Oj har inte suttit vid datorn på flera dagar såg jag. Jag har jobbat och det är så mycket jag ska blogga om , de säger jag till Katta varje dag men eftersom vi har så mycket roligt och spännande på jobbet så glömmer jag bort vad jag ska skriva :P Mitt minne börjar svikta rejält, igår till exempel var det tisdag, trodde jag hela dagen tills Katta berättade för mig att det faktiskt var onsdag ! Har städat och städat och städat heeela veckan i parken och är helt slutkörd på kvällarna, blir trött vid 21 och somnar inte kort därefter.

Ibland på mornarna går jag och köper en kaffe med mjölk i , såklart har det något spacat namn som jag inte kan stava till och ska bespara er det :P men iaf så är jag så smart att jag ska dricka den på bussen, det har alltid gått bra.. tills idag :P Jag hade dubbla muggar för att inte bränna sönder mig och ett sånt där smart plast lock med ett mini hål i (som förövgrigt får en att känna sig som en bäbis som dricker ur nappflaska ! ) och idag spillde jag inte en gång, inte två utan tre hela ggr så hela jag luktade kaffe hela dagen :P Jag spillde inte bara ner mina arbetskläder utan även min lilla systers gråa munktröja som jag hoppas blir ren :P Men inte förstördes min dag för det, jag fortsatte att vara positiv, tills det var Kattas tur att vara positiv haha.. så jag fick klaga lite :P Vi turas om och de funkar skit bra haha!

Imorgon är det arbetsförmedlingen, lunch med katta, frisören (och bli as snygg i håret igen :D ), systembolaget och sen hem till min bror Robert :) Kanske tvingar med honom ner på stan, de är ju så svårt de här med systemet, ja vet ju aldrig vad jag ska ha :P

Nej nu ska jag googla och sen sova!!

Ha det underbart :)
Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, det är klart vi måste fika snart igen. Vi hade det ju riktigt trevans sist :D

2008-09-26 @ 11:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0