vi kravlar bättre än destinys child :P

Igår va vi hemma hos Madde på kvällen, först var det idol som gällde sen skrev vi ihop lappar som vi ska ha idag :P Vi fick inspiration av programmet dobidoo och de går till såhär att man spelar två och två. den ena personen i laget håller upp en lapp åvanför sitt huvud där de står en filmtitel, en sångerska, sångare eller ett band namn. Den som står mitt emot och ser lappen ska antingen sjunga, säga en känd replik eller på något sett göra så att den med lappen över sitt huvud fattar vad de står på lappen och så fortsätter de :P haha Vi körde charader igår också och jag måste nog säga att höjdpunkten var nog när jag och Madde kravlade över golvet och skulle spela hela destinys child när dom är i sin video "suvivors" :P hahahaha omg

snart, eller om några timmar ska jag ner på stan för att inhandla vin :D sen blir de party!!!!


Ha det underbart
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Katta

Trodde hela tiden att du bara hade felstavat crawlar typ.. tyckte att nått sånt gör väl inte destinys child.. funderat på de hela dagen. men nu äntligen förstog jag! och synen jag fick upp var mycekt underhållande. tackar för den! :D

2008-09-12 @ 20:19:58
URL: http://blog.punkslyna.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0