kräftskiva

idag kollade dom på spisen, åkte iväg och sa att dom skulle höra av sig senare. En halvtimme efter det ringer dom och säger att vi kommer få en ny spis!!!!!! den kommer imorgon eller i övermorgon! Hade ni försökt baka i den ugnen hade ni försått hur glad jag är över att få en ny spis :D yeeey

imorgon har vi en liten kräftskiva här, det blir jag, anders och familjen! Så gott :) tror jag måste provsmaka på västkuströran och skagenröran redan idag, ja menar man vill ju inte servera något äckligt :P

Anders är och spelar fotboll, jag latar mig framför tvn med ett glas cola :) Gött! kanske ska städa lite, eller leta upp mina gamla block som jag ritade kläder i som kan skulle sy förut! Nu börjar project runway igen!

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill också ha kräftor! ;)

2009-08-25 @ 22:41:46
URL: http://jessicawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0