Najs :P

på kvällen kom Jenny och Jessica och hämtade mig för en trevlig tur till vårvik :) Sommarkvällarna är över och nu är hösten snart här. Fast har sommaren ens varit här?  Jag säger najs i ungefär varranan mening och det påpekade dom :P haha men det smittade snart av sig hehe! Det var riktigt trevligt att träffa dom, det var ju ett bra tag sen sist!

Nu står Anders i köket och kokar ägg, jag har förbud att gå in dit :P Det kan kanske ha något med att göra att jag säger "det luktar bränt här" eller "är plattan röd, går det bra?" haha Våran spis är gammal och lilla plattan blir illröd om man har på 6:an för länge och då blir jag nojjig och tycker det luktar bränt och sänker värmen hela tiden :P Stackars Anders haha
Snälla gud skicka ner en ny spis och en kyl&frys!!! Tack!

Nu verkar det vara klart, så dags för kvällsfika!!

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fav va nice att se ett inlägg från dig

;) Kvällen var också nice, det får vi göra om innan jag åker! :)

2009-08-20 @ 12:41:28
URL: http://jessicawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0