tillbaka i skolbänken

just nu ska jag mest skriva ett inlägg för att min kära lillasyster tvingar mig :P höhö

Idag började jag plugga igen. På komvux.. Känner att jag måste börja någonstans så att läsa upp lite ämnen känns inte helt fel. Måste komma på vad jag vill jobba med i framtiden (väldigt snart) :P Inte det lättaste. Men jag kommer snart på det :)

Pluggar tisdagar, onsdagar, torsdagar och lite på fredagar. sen jobbar jag på helgerna. Ett tag till iaf, så jag har fullt upp hehe! Va hundra år sen jag träffade kompisarna, och det beror mest på att jag är så seg efter jobbet. Men nu i veckan ska jag förhoppningsvis träffa dom :D

Känns ganska tråkigt att blogga nuförtiden :P finns inget att skriva. som jag förmodligen tjatat om i mina tre senaste inlägg.. :P

nöjd nu Linnéa ? :P

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0