Ett för all glädje!

Har inte haft något behov av att blogga, har inte orkat skriva ner helgens bravader haha! Hangloose var riktigt roligt :) Dit går jag gärna igen, länge sen jag dansade EN-HEL-KVÄLL på krogen! Även om de va ganska unga mäniskor där, åldergränsen var nog 18 år så hade jag roligt och tänkte in på dom. För allt blir vad man gör det till! Allt är möjligt :)

Idag sken solen nått helt fantastiskt, blev helt lyrisk och tänkte för en kort sekund att jag fort måste ut och lägga mig och sola, sen slog det mig att det faktiskt är runt en halvmeter snö ute !! Haha.

  Har städat lite grann och mina söt-fiskar idag. Såg fyra bäbisfiskar också! Så otroligt små! Jag måste vakta dom känns de som så att inte dom arga bitch-svärdbärarna (dom är desperata för de finns ingen kill-svärdbärare åt brudarna) äter upp dom stackars stackars bäbisarna!! För biter dom i en fisk åker upp upp till stora-farliga akvariet eller hem till Mia :P Fast först får dom skrämsel-för-"rehabilitering" i en hink! haha Ja är en elak! Rättvis! :P Fiskarna  fick flytta till Mia för dom käkade på mina fiskar men är jätte duktiga nu och biter inte nån!
Nog pratat om fiskar, ni kanske inte är lite lyrisk över dom som jag är haha! 
 
Jag känner som glädje! De är helt fantastisk, jag mår så bra och allt går min väg och de går as bra!
Ja är inte utanför min linje, de är fullkomlig balans!!

Kan de bli helgen den 21:a soon :D haha

Åh justja, en vän till mig och Sanna som bor i Nederländerna har skaffat facebook! Vi träffades i Teize och hade as roligt tillsamans, han heter Reike men fick byta namn till Slynan, de va liksom lättare! Ska snacka om att kanske åka ner till honom :D Vet inte hur många år sen de är nu sen vi träffades! Men han är en sån skön person!

Nu blev de väldigt blandat och så men sån är jag och ni förstår ju endå :P

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: mia

du kan så få nån liten killfisk av mig har några till övers så slipper de vara bitchiga de små brudarna. vet ju hur man blir utan en karl hehehehe

2009-02-09 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0