Jag är stolt!

Idag mina vänner vaknade jag kl 10.00 heelt utvilad och glad! Att man kan vända sitt dygn till det rätta så fort :) Jag är faktiskst stolt över mig själv! Kanske inte är någon match för er att gå upp tidigt men ja har haft problem med de ett bra tag men äntligen har jag löst det!!! :)

Har nyss betalat räkningar så det är klart :) Undra va ja ska göra nu då.. kanske duscha! Får ju så otroligt mycket tid när man vaknar tidigt haha! När Jenny kommer hem ska jag våldgästa henne också :) Ska bli najs!!1

Justja, på fredag ska jag och Robert förmodligen ta en tripp till Ljusdal för en liten filminspelning :D Berättar mer om det senare när jag har all info och så :)

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara påpeka att...10 är inte direkt tidigt HAHA :P

Dessutom..vadå filminspelning??

2009-02-05 @ 22:01:55
Postat av: Jenny hagman, if you had forgotten :P

Klart jag spar min utvärdering av dig för framtida bruk. Hahaha!



Förresten så tror jag inte att den där skräckthrillern gjorde gott för mig. Jag kan inte sova nu. Haha!



Nästa gång blir det en komedi!!!! :P

2009-02-06 @ 02:12:35
URL: http://jennyhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0