mysig promenad!

Jag och Tristan gick på en härlig promenad idag och kollade på dom fina herrgårdarna... tänk om en av dom var min! :) De va riktigt halt ute men som tur var hade ja ju vagnen att stödja mig på haha! Men mysigt var det, riktigt friskt! Vet inte om jag skrev att min blick var helt oskarp, de är löst nu iaf! Vet inte hur, kanske hade med sömnen att göra men nu ser jag nästan som en örn igen!!

Åhh justja, har blivit bjuden på födelsedags fest typ den 21:a feb! Hos Mattias :D Ska bli jätte roligt!!

Nu ska jag borsta tänderna och allt sånt sen sova! :D Klockan är tjugo i 12 på kvällen och jag är trött! Förstår ni hur underbart det är? :)

Ha det helt fantastiskt!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kom och drick choklad med mig, du. Just like old times! :)

2009-02-03 @ 00:08:15
URL: http://jennyhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0