Ni skulle höra mig nu!

Är ju ganska förkyld, eller mer jävligt översnuvig och lite hes. Nej de där va att underdriva (ja, det heter så), jag har ingen röst längre.Förut idag va ja bara hes men de blev värre. jag älskar att sjunga, ja sjunger sönder hela familjens öron här hemma men nu går det inte eller nej ja menar att jag förgyller deras vardag med min vackra stämma! Hörde en söt låt på tvn, så skulle ja härma.. den va ganska hög (ljus) och de kom inte ett ljud ur min mun. Man kan precis tyda vad jag säger om jag pratar i snigeltakt.

Imorgon vill jag ha min röst tillbaka!!! :D Jag MÅSTE sjunga och prata jäääämt, de funker inte de här!

På fredag :)

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0