Nytt knep!

Idag vaknade jag, och Göran håll i hatten nu, kl.10.00 !!! Jag gick upp helt utvilad och kände att äntligen har jag mitt dygn rätt!! Det som krävdes var en massa sömn! Först var jag vaken 22 timmar, sov 9, var vaken ca 2, sov 11 timmar!!! haha men äntligen är mitt dygn rätt, jag börjar bli trött och i natt sov jag så otroligt skönt! Har aldrig sovit bättre plus att jag är pigg på dagen då man ska vara vaken!

Så nu om jag skulle vara Sverker Josefsson(?), gubben från programmet Plus, så skulle jag kasta ner alla som säger att vara-vaken-36-timmar-i-streck funkar för att vända på dygnet i soptunnan! De är en myt! Jag har testat det tusen ggr och det funkar bara inte, men min vara vaken 22h-sova 9h-vaken 2h-sova 11h funkar helt fantastisk bra! haha man skulle säkert kunna korta ner det rejält men så där gjorde jag!

Är trött :D och otroligt glad!!! Åååh!!!

Ha det underbart!
Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0