Planering!

Imorgon ska Marquz och hans klass sjunga i folektshus. Självklart ska vi dit och titta! Jag sa att jag skulle sitta å skrika Marquz är bäst det högsta jag kunde och göra en skylt där det står hans namn. Sen började han prata om att tv kanske skulle filma det och då är det direkt sänt och frågade om inte vi kunde kolla på tvn ist för att sitta i publiken :P HAHAH Sa att jag hade skojjat och då kunde vi väl få komma och kolla endå :P

Efter det (eller före) ska jag handla hårfärg så Jenny kan få äran att färga mitt hår imorgon ikväll :)  Sen blir det tv kväll! Och på fredagen ska jag först klippa mig sen åka till västerås för att hälsa på Mattias :) Måste boka biljetter till det efter 00.00 i natt. 

Nu ska jag fixa lite. Justja packa lär ja också gö :P

Ha det underbart!
Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0